Anda belum login :: 24 Nov 2024 11:23 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 40 dari 71 (0.421875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuBranding: alternatif alat pemasaran potensial  
Author: Syamsurizal, Dick
Penerbit: Bandung: Humaniora Utama Press     Tahun terbit: 1992     Jenis: Books
BukuBrands : a marketing game  
Author: Chapman, Randall G.
Edisi: 2nd ed     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuBrands and Branding  
Author: Clifton, Rita; Ahmad, Sameena; Simmons, John
Edisi: 2nd     Penerbit: London: Profile Books     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuBusiness the Richard Branson way : 10 secrets of the world’s greatest brand builder  
Author: Dearlove, Des
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Oxford: Capstone     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - E-Book
BukuBusiness the Richard Branson way: 10 secrets of the world's greatest brand builder  
Author: Dearlove, Des
Penerbit: Oxford: Capstone     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuDesigning brand identity: an essential guide for the whole branding team  
Author: Wheeler, Alina
Edisi: 4th     Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.     Tahun terbit: 2013     Jenis: Books - Textbook
BukuDesigning brand identity: an essential guide for the whole branding team  
Author: Wheeler, Alina
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - Textbook
BukuDriving brand value: using integrated marketing to manage profitable stakeholder relationships  
Author: Duncan, Tom; Moriarty, Sandra
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books - Textbook
BukuEmotional branding : the new paradigm for connecting brands to people  
Author: Gobe, Marc
Penerbit: Allworth Press     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books
BukuGlobal culture industry: the mediation of things  
Author: Lash, Scott; Lury, Celia
Penerbit: Cambridge: Polity Press     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - Textbook
BukuHarvard business review on brand management  
Author: [s.n]
Penerbit: Harvard Business School Publishing     Tahun terbit: 1999     Jenis: Books
BukuHi-Tech Hi-Touch Branding : menciptakan kekuatan merek dalam era teknologi  
Author: Temporal, Paul; Lee, K.C.; Anastasia (Translator)
Penerbit: Jakarta: Salemba Empat     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuHow brands become icons : the principles of cultural branding  
Author: Holt, Douglas B.
Penerbit: Boston: Harvard Business School Publishing     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books
BukuJust good business: the strategic guide to aligning corporate responsibility and brand  
Author: McElhaney, Kellie A.
Penerbit: London: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books - Textbook
BukuLiving the Brand: How to Transform Every Member of Your Organization Into a Brand Champion  
Author: Ind, Nicholas
Edisi: 2nd ed     Penerbit: London: Kogan Page Limited     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - E-Book

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 4   Lompat 
design
 
Process time: 0.484375 second(s)