Anda belum login :: 27 Nov 2024 11:33 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 40 dari 89 (0.296875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuConsumer Culture Theory, Nonverbal Communication, and Contemporary Politics: Considering Context and Embracing Complexity  
Author: Lieb, Kristin J.; Shah, Dhavan V.
Penerbit: New York: Springer Science & Business Media     Tahun terbit: 2010     Jenis: Article - diterbitkan di jurnal ilmiah internasional
BukuCreating customer value : the path to sustainable competitive advantage  
Author: Nauman, Earl
Penerbit: Thomson Executive     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuHermawan Kartajaya on Marketing  
Author: Kartajaya, Hermawan
Penerbit: Jakarta: Gramedia Pustaka Utama     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuIslamic branding and marketing: creating a global Islamic business  
Author: Temporal, Paul
Penerbit: Singapore: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 2011     Jenis: Books
BukuKomunikasi pariwisata (tourism communication): pemasaran dan brand destinasi  
Author: Bungin, Burhan
Penerbit: Jakarta: Kencana Prenada Media Group     Tahun terbit: 2015     Jenis: Books - Textbook

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 5   Lompat 
design
 
Process time: 0.359375 second(s)