Anda belum login :: 23 Nov 2024 20:03 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 40 dari 161 (0.796875 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuConference on management and behavioral studies  
Author: [s.n]
Penerbit: Jakarta: Program Studi S-1 Manajemen Bisnis Fakultas Ekonomi Universitas Tarumanagara     Tahun terbit: 2014     Jenis: Proceeding
BukuCreating Images and the Psychology of Marketing Communication  
Author: Kahle, Lynn R. (Editor); Chung-Hyun, Kim (Editor)
Penerbit: New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - E-Book
BukuCustomer Loyalty: Toward an Integrated Conceptual Framework (in Journal of the Academy of Marketing Science, Vol.22 No.2)  
Author: Dick, Alan S.; Basu, Kunal
Penerbit: [s.l]: Academy of Marketing Science     Tahun terbit: 1994     Jenis: Article - diterbitkan di jurnal ilmiah internasional
BukuDasar-dasar riset pemasaran, jilid 1  
Author: Churchill, Gilbert A.; Yahya, Dwi Kartini (Translator)
Edisi: ed. 4     Penerbit: Jakarta: Erlangga     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books
BukuDasar-dasar riset pemasaran, jilid 2  
Author: Churchill, Gilbert A.; Yahya, Dwi Kartini (Translator)
Edisi: ed. 4     Penerbit: Jakarta: Erlangga     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books
BukuEssentials of marketing research  
Author: Hawkins, Del I.; Tull, Donald S.
Penerbit: New York: MacMillan Publishing Company     Tahun terbit: 1994     Jenis: Books
BukuEthnography for marketers: a guide to consumer immersion  
Author: Mariampolski, HY
Penerbit: Beverley Hills: Sage Publications     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books
BukuExploring marketing research  
Author: Zikmund, William G.; Babin, Barry J.
Edisi: 10th ed.     Penerbit: Mason, OH: South-Western Cengage Learning     Tahun terbit: 2010     Jenis: Books - Textbook
BukuExploring marketing research  
Author: Babin, Barry J.; Zikmund, William G.
Edisi: 11th ed.     Penerbit: Boston: Cengage Learning     Tahun terbit: 2016     Jenis: Books - E-Book
BukuFundamentals of modern marketing  
Author: Still, Richard R.; Cundiff, Edward W.; Govoni, Norman A.P.
Penerbit: New Delhi: Prentice-Hall of India Private     Tahun terbit: 1980     Jenis: Books
BukuHandbook of marketing research  
Author: Ferber, Robert (Editor)
Edisi: 13th imp     Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1974     Jenis: Books - Reference
BukuHarvard business review : marketing planning & strategy  
Author: [s.n]
Penerbit: President     Tahun terbit: 1974     Jenis: Books - Reference
BukuHearing the voice of the market  
Author: Hidayat, Bern (Translator); Barabba, Vincent P.; Zaltman, Gerald
Edisi: 3rd ed     Penerbit: Gramedia     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books
BukuIndustrial marketing research ;Wiley series on marketing management  
Author: Cox, William E.
Penerbit: John Wiley & Sons     Tahun terbit: 1979     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 9   Lompat 
design
 
Process time: 0.890625 second(s)