Anda belum login :: 27 Nov 2024 10:36 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 38 dari 38 (0.390625 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuMarketing management : strategies and programs  
Author: Guiltinan, Joseph P.; Paul, Gordon W.; Madden, Thomas J.
Edisi: 6th ed.     Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books
BukuMarketing your product  
Author: Cyr, Donald; Gray, Douglas
Penerbit: Vancouver: Self-Counsel Press     Tahun terbit: 1998     Jenis: Books
BukuProduct Management  
Author: Lehmann, Donald R.; Winer, Russell S.
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: McGraw-Hill     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuProses pembuatan marketing plan  
Author: Sameto, Hudoro
Edisi: Cet ke-2     Penerbit: Gramedia     Tahun terbit: 2000     Jenis: Books
BukuStrategic communications for nonprofit organizations: seven steps to creating a successful plan  
Author: Patterson, Sally J.; Radtke, Janel M.
Edisi: 2nd ed.     Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - Textbook
BukuStrategic marketing planning  
Author: Reed, Peter W.
Penerbit: Singapore: Thomson     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books - Textbook
BukuThe 1-page marketing plan: get new customers, make more money, and stand out from the crowd  
Author: Dib, Allan
Penerbit: Miami: Successwise     Tahun terbit: 2018     Jenis: Books - Textbook
BukuThe Complete manager  
Author: Farrow, Niegel (Editor); Lock, Dennis (Editor)
Penerbit: Aldershot: Wildwood House     Tahun terbit: 1983     Jenis: Books
BukuThe Highly effective marketing plan  
Author: Knight, Peter
Penerbit: Harlow: Pearson Education     Tahun terbit: 2004     Jenis: Books - Textbook

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 2   Lompat 
design
 
Process time: 0.453125 second(s)