Anda belum login :: 27 Nov 2024 05:33 WIB
Advanced Search
Title:
Author:
Topik:
Mata Kuliah: 
Penerbit:   Tahun terbit: 
Jenis:   Format: 
Lokasi:  Fulltext: 

Search

Hasil 21 - 40 dari 83 (0.4375 detik)
  Select all      Kirim  Download
BukuBrand sense : build powerful brands through touch, taste, smell, sight, and sound  
Author: Lindstrom, Martin
Penerbit: New York: Free Press     Tahun terbit: 2005     Jenis: Books - Textbook
BukuBranding & brand longevity di Indonesia  
Author: Tjiptono, Fandy
Penerbit: Yogyakarta: Andi     Tahun terbit: 2014     Jenis: Books
BukuBranding for Dummies  
Author: Chiaravalle, Bill; Schenck, Barbara Findlay
Penerbit: New York: Wiley Publishing     Tahun terbit: 2006     Jenis: Books - E-Book
BukuBranding: alternatif alat pemasaran potensial  
Author: Syamsurizal, Dick
Penerbit: Bandung: Humaniora Utama Press     Tahun terbit: 1992     Jenis: Books
BukuBrands : a marketing game  
Author: Chapman, Randall G.
Edisi: 2nd ed     Penerbit: Prentice Hall     Tahun terbit: 1995     Jenis: Books
BukuBrands and Branding  
Author: Clifton, Rita; Ahmad, Sameena; Simmons, John
Edisi: 2nd     Penerbit: London: Profile Books     Tahun terbit: 2003     Jenis: Books
BukuBusiness the Richard Branson way : 10 secrets of the world’s greatest brand builder  
Author: Dearlove, Des
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Oxford: Capstone     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - E-Book
BukuBusiness the Richard Branson way: 10 secrets of the world's greatest brand builder  
Author: Dearlove, Des
Penerbit: Oxford: Capstone     Tahun terbit: 2002     Jenis: Books
BukuBuying in the secret dialogue between what we buy and who we are  
Author: Walker, Rob
Penerbit: New York: Random House     Tahun terbit: 2008     Jenis: Books
BukuDesigning brand identity: an essential guide for the whole branding team  
Author: Wheeler, Alina
Edisi: 3rd ed.     Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.     Tahun terbit: 2009     Jenis: Books - Textbook
BukuDesigning brand identity: an essential guide for the whole branding team  
Author: Wheeler, Alina
Edisi: 4th     Penerbit: Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons.     Tahun terbit: 2013     Jenis: Books - Textbook
BukuDriving brand value: using integrated marketing to manage profitable stakeholder relationships  
Author: Duncan, Tom; Moriarty, Sandra
Penerbit: New York: McGraw-Hill     Tahun terbit: 1997     Jenis: Books - Textbook
BukuEmotional branding : the new paradigm for connecting brands to people  
Author: Gobe, Marc
Penerbit: Allworth Press     Tahun terbit: 2001     Jenis: Books
BukuGlobal culture industry: the mediation of things  
Author: Lash, Scott; Lury, Celia
Penerbit: Cambridge: Polity Press     Tahun terbit: 2007     Jenis: Books - Textbook
BukuHarvard business review on brand management  
Author: [s.n]
Penerbit: Harvard Business School Publishing     Tahun terbit: 1999     Jenis: Books

 Awal  Sebelumnya  Berikutnya  AkhirHalaman   dari 5   Lompat 
design
 
Process time: 0.5 second(s)