Anda belum login :: 22 Nov 2024 20:42 WIB
Home
|
Logon
Hidden
»
Administration
»
Collection Detail
Detail
A study of programmed instruction and teacher-taught modes and initial long division achievement of children classified according to their conceptual tempos
Bibliografi
Author:
Schnur, James O.
Topik:
UNESCO THESAURUS
;
PENGAJARAN BERPROGRAM
;
PERBAIKAN PENGAJARAN
Bahasa:
(EN )
Penerbit:
Educational Technology Publications
Tempat Terbit:
Englewood Cliffs
Tahun Terbit:
1971
Jenis:
Books
Ketersediaan
Perpustakaan PKPM
Nomor Panggil:
371.3 ETR 12 Sch s
Non-tandon:
1 (dapat dipinjam: 1)
Tandon:
tidak ada
Reserve
Lihat Detail Induk
Opini Anda
Klik untuk menuliskan opini Anda tentang koleksi ini!
Lihat Sejarah Pengadaan
Konversi Metadata
Kembali
Process time: 0.171875 second(s)