Anda belum login :: 17 Feb 2025 13:56 WIB
Detail
BukuValue-Based Marketing for Bottom-Line Success : 5 Steps to Creating Customer Value
Bibliografi
Author: Balinski, Eric ; Allen, Phil
Topik: customer services - management - case studies; pentadigm; customer lifetime value; value commitment rating tool; pentadigm competitive assessment; consumer satisfaction; customer value
Bahasa: (EN )    ISBN: 0-07-139656-X    
Penerbit: McGraw-Hill     Tahun Terbit: 2003    
Jenis: Books
Fulltext: Value-Based Marketing for Bottom.pdf (1.22MB; 5 download)
Ketersediaan
  • Perpustakaan Pusat (Semanggi)
    • Nomor Panggil: 658. 8 DEB v, 658.8 DEB v
    • Non-tandon: 2 (dapat dipinjam: 0)
    • Tandon: tidak ada
    Lihat Detail Induk
Opini AndaKlik untuk menuliskan opini Anda tentang koleksi ini!

Lihat Sejarah Pengadaan  Konversi Metadata   Kembali
design
 
Process time: 0.171875 second(s)