Anda belum login :: 23 Nov 2024 01:46 WIB
Detail
BukuCustomer Culture : How FedEx and Other Great Companies Put the Customer First Every Day
Bibliografi
Author: Basch, Michael D.
Topik: corporate culture; customer loyalty; change management; organizational effectiveness - case studies; corporate culture - case studies; quality of work life; organizational effectiveness
Bahasa: (EN )    ISBN: 0-13-035331-0    
Penerbit: Prentice Hall     Tahun Terbit: 2002    
Jenis: Books
Fulltext: Customer Culture.pdf (3.0MB; 1 download)
Ketersediaan
  • Perpustakaan Pusat (Semanggi)
    • Nomor Panggil: 658 Bas c
    • Non-tandon: 2 (dapat dipinjam: 0)
    • Tandon: 1
    Lihat Detail Induk
Opini AndaKlik untuk menuliskan opini Anda tentang koleksi ini!

Lihat Sejarah Pengadaan  Konversi Metadata   Kembali
design
 
Process time: 0.171875 second(s)