Anda belum login :: 24 Nov 2024 23:27 WIB
Home
|
Logon
Hidden
»
Administration
»
Collection Detail
Detail
Penggunaan Pemasaran Strategis Untuk Meningkatkan Keefektifan Pemasaran
Oleh:
Salim, Lina
Jenis:
Article from Journal - ilmiah nasional - tidak terakreditasi DIKTI - atma jaya
Dalam koleksi:
Atma nan Jaya vol. 5 no. 2 (Aug. 1992)
,
page 115-136.
Topik:
Pemasaran
;
keefektifan pemasaran
;
pemasaran strategis
Fulltext:
Lina Salim.pdf
(1.67MB)
Ketersediaan
Perpustakaan Pusat (Semanggi)
Nomor Panggil:
AA48.3
Non-tandon:
1 (dapat dipinjam: 0)
Tandon:
tidak ada
Lihat Detail Induk
Perpustakaan PKBB
Nomor Panggil:
405/ANJ/1
Non-tandon:
tidak ada
Tandon:
1
Lihat Detail Induk
Perpustakaan PKPM
Nomor Panggil:
A66
Non-tandon:
1 (dapat dipinjam: 0)
Tandon:
tidak ada
Lihat Detail Induk
Isi artikel
Marketing Management is vital for the survival of a business enterprise. There are two approaches in marketing, conventional and strategic. Conventional marketing emphasizes the satisfaction of these needs and expectations of the consumers, while strategic marketing, which appeared in the 80's, raises the question of how companies face severe competition. For marketing to be effective, companies must combine the two approaches.
Opini Anda
Klik untuk menuliskan opini Anda tentang koleksi ini!
Kembali
Process time: 0.015625 second(s)