Anda belum login :: 24 Nov 2024 23:27 WIB
Detail
ArtikelPenggunaan Pemasaran Strategis Untuk Meningkatkan Keefektifan Pemasaran  
Oleh: Salim, Lina
Jenis: Article from Journal - ilmiah nasional - tidak terakreditasi DIKTI - atma jaya
Dalam koleksi: Atma nan Jaya vol. 5 no. 2 (Aug. 1992), page 115-136.
Topik: Pemasaran; keefektifan pemasaran; pemasaran strategis
Fulltext: Lina Salim.pdf (1.67MB)
Ketersediaan
  • Perpustakaan Pusat (Semanggi)
    • Nomor Panggil: AA48.3
    • Non-tandon: 1 (dapat dipinjam: 0)
    • Tandon: tidak ada
    Lihat Detail Induk
  • Perpustakaan PKBB
    • Nomor Panggil: 405/ANJ/1
    • Non-tandon: tidak ada
    • Tandon: 1
 Lihat Detail Induk
  • Perpustakaan PKPM
    • Nomor Panggil: A66
    • Non-tandon: 1 (dapat dipinjam: 0)
    • Tandon: tidak ada
    Lihat Detail Induk
Isi artikelMarketing Management is vital for the survival of a business enterprise. There are two approaches in marketing, conventional and strategic. Conventional marketing emphasizes the satisfaction of these needs and expectations of the consumers, while strategic marketing, which appeared in the 80's, raises the question of how companies face severe competition. For marketing to be effective, companies must combine the two approaches.
Opini AndaKlik untuk menuliskan opini Anda tentang koleksi ini!

Kembali
design
 
Process time: 0.015625 second(s)