Anda belum login :: 24 Nov 2024 05:20 WIB
Detail
BukuPrinciples of marketing
Bibliografi
Author: Kotler, Philip ; Amstrong, Gary
Topik: Marketing; Market Place and Consumers; Customer-Driven Strategy
Bahasa: (EN )    ISBN: 978-0-273-75243-1    Edisi: 14th ed.    
Penerbit: Pearson Education     Tempat Terbit: Boston    Tahun Terbit: 2012    
Jenis: Books - Textbook
Ketersediaan
  • Perpustakaan Pusat (Semanggi)
    • Nomor Panggil: 658.8 KOT p
    • Non-tandon: 6 (dapat dipinjam: 0)
    • Tandon: 1
    Lihat Detail Induk
Abstract
Learn how to create value and gain loyal customers.



Today’s marketing challenge is to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. To help readers understand how to create value and gain loyal customers, Principles of Marketing presents fundamental marketing information in a comprehensive format, organized around an innovative customer-value framework.



The fourteenth edition includes coverage on sustainability and a focus on marketing in today's challenging economic climate.
Related courses
ECA 207 - MANAJEMEN PEMASARAN (Bacaan Anjuran)
ECM 219 - MANAJEMEN PEMASARAN I (Bacaan Anjuran)
Opini AndaKlik untuk menuliskan opini Anda tentang koleksi ini!

Terima kasih atas informasinya  
Ditulis oleh: Stevanus Adriyanto
Pada tanggal: 24-01-2012 09:27

Ya, akan disediakan 2 eksemplar untuk non-tandonnya. Terima kasih



Tolong ditambahkan koleksinya  
Ditulis oleh: Benedicta Evienia Prabawanti
Pada tanggal: 20-01-2012 11:46

Tolong ditambahkan koleksinya
karena buku digunakan sebagai bahan kuliah
terima kasih...
Lihat Sejarah Pengadaan  Konversi Metadata   Kembali
design
 
Process time: 0.1875 second(s)